Første trin er, at du kommer i dialog med vores E-handelskonsulent, som afdækker de behov, du har i forhold til flytningen af din webshop. Vi undersøger hvad har du nu, og hvad skal flyttes, så du får alt det med, du ønsker. Sammen med E-handelskonsulenten afgør I, om en SmartWeb flytning vil passe til dine behov, eller om en partnerflytning passer bedre. Vi aftaler en pris inden, vi går i gang med flytningen, så du ikke er i tvivl om, hvad flytningen kommer til at koste. Herefter skal vi afgøre, hvornår vi går i gang med flytningen. Typisk sker det inden for et par uger.
Trin 2: Overførsel af data
Næste trin er, at vi undersøger, hvilke data vi kan hente fra din webshop. Grundreglen for de fleste af vores flytninger er, at det, der er synligt på din webshop, kan flyttes over i din nye webshop.
Trin 3: Gennemgang
Når al data er overført til din nye webshop, gennemgår vi sammen webshoppen og laver eventuelle tilretninger efter dit ønske.
Trin 4: SEO redirects
Når de eventuelle tilrettelser er foretaget, opsætter vi SEO redirects, så dine gamle sider sender dine kunder over i din nye webshop, så du ikke mister din plads i søgemaskinerne.
Trin 5: Webshoppen går online
Når du igen har gennemgået webshoppen og giver grønt lys, sætter vi webshoppen online. Så kan du gå i gang med at drive din forretning i SmartWeb