Q&A

- ofte stillede spørgsmål

 

Q: Er det dyrt at flytte sin webshop til SmartWeb?

A: Nej det er det ikke, da vi vil gerne investere i et godt samarbejde. Vores priser for flytninger dækker derfor kun lige de omkostninger vi har, ved at flytte din webshop. Se priser.

 

Q: Hvornår går vi igang med at flytte din webshop?

A: Vi aftaler et tidspunkt. Typisk går vi igang inden for et par uger.

 

Q: Kræver det at jeg har meget teknisk indsigt?

A: Nej, vi foretager selve flytningen og hjælper dig hele vejen igennem processen.  

 

Q: Mister jeg mine SEO-placeringer?

A: Som minimum vil dine SEO-placeringer være placeret lige så godt som dine gamle placeringer. Det kan dog tage lidt tid før Google registrer din webshop, og derfor kan resultaterne for en periode svinge lidt.

 

Q: Hvad er SEO redirects?

A: Et SEO redicret betyder helt konkret at man peger en URL-addresse hen på en anden side. 

 

Q: Får jeg lagerantallet med på mine produkter?

A: Er dine lagerantal synlige på shoppen, kan vi afhængigt af flyttepakken få dem hentet med over

 

Q: Er der noget, jeg skal være opmærksom på, når flytningen startes?

A: Ja, mens SmartWeb flytter din shop, er det vigtigt, at der ikke bliver arbejdet på din nye SmartWeb shop imens.

 

Q: Er der noget, jeg skal være opmærksom på efter flytningen? 

A: Ja, tjek din nye shop igennem og justér evt. lagerantallet på produkter, der er solgt siden flytningen startede

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!