- ofte stillede spørgsmål
Q: Er det dyrt at flytte sin webshop til SmartWeb?
A: Nej det er det ikke, da vi vil gerne investere i et godt samarbejde. Ring til os for at få en pris på telefon 43 33 17 93.
Q: Hvornår går vi igang med at flytte din webshop?
A: Vi aftaler et tidspunkt. Typisk går vi igang inden for et par uger.
Q: Kræver det at jeg har meget teknisk indsigt?
A: Nej, vi foretager selve flytningen og hjælper dig hele vejen igennem processen.
Q: Mister jeg mine SEO-placeringer?
A: Som minimum vil dine SEO-placeringer være placeret lige så godt som dine gamle placeringer. Det kan dog tage lidt tid før Google registrer din webshop, og derfor kan resultaterne for en periode svinge lidt.
Q: Hvad er SEO redirects?
A: Et SEO redicret betyder helt konkret at man peger en URL-addresse hen på en anden side.
Q: Får jeg lagerantallet med på mine produkter?
A: Er dine lagerantal synlige på shoppen, kan vi afhængigt af flyttepakken få dem hentet med over
Q: Er der noget, jeg skal være opmærksom på, når flytningen startes?
A: Ja, mens SmartWeb flytter din shop, er det vigtigt, at der ikke bliver arbejdet på din nye SmartWeb shop imens.
Q: Er der noget, jeg skal være opmærksom på efter flytningen?
A: Ja, tjek din nye shop igennem og justér evt. lagerantallet på produkter, der er solgt siden flytningen startede