Warehouze

Gør indkøbsstyring til en leg

Fordele ved Warehouze

  • Brugervenlig og tidsbesparende lagerstyring
  • Intelligent og automatisk indkøbsstyring
  • Mulighed for at anvende integrerede skærmrobotter til omfattende automatisering – eksempelvis indtastning af indkøbsordre fra Warehouze direkte i jeres leverandørers bestillingssystemer
  • Hurtig opsætning af integration til Smartweb
     

 


Hvad kan du med Warehouze?

Warehouze holder styr på jeres lager og gør indkøbsstyring til en ”leg”.


Warehouze har fokus på, at I som brugere skal spare mest mulig tid og systemet er derfor bygget op omkring tankegangen, at jeres workflows skal være nemme og hurtige.

Warehouze er et komplet lager, ordre- og indkøbsstyringssystem, som forenkler og automatiserer jeres processer i forbindelse med styring af lager, indkøb samt pluk og pakning af salgsordrer.


Den intelligente og automatiske indkøbsstyring tager udgangspunkt i en løbende sammenligning af jeres lagerbeholdninger med jeres ønskede regler for min/max beholdninger, historisk salg og regler omkring minimum ordrestørrelse, så I altid opnår de ønskede rabatter hos jeres leverandører.

 

Omfattende log med alle kostpris ændringer og lagerbevægelser giver jer gennemsigtighed, og I kan hurtigt træffe eksplicitte valg på baggrund af data og dermed opnå en øget omsætningshastighed, mindre binding af varer og ”penge” på jeres lager samt reducering af restordrer fra kunder og generel hurtigere levering til jeres kunder.

 

Sådan fungerer Warehouze

Warehouze henter alle salgsordrer og fakturaer/kreditnotaer direkte fra jeres økonomisystem, så både salg fra SmartWeb og alle andre salgssystemer synkroniseres med Warehouze.

 

Jeres aktuelle lagerbeholdninger sendes live fra Warehouze direkte til Smartweb, så snart der sker ny varetilgang eller vareafgang i Warehouze.


På baggrund af historisk salg eller minimumsregler generes der automatisk forslag til indkøb i Warehouze, som I med et klik kan sende videre til jeres leverandører. I kan også automatisere denne proces 100% med en indkøbsrobot.

 

Warehouze arbejder med gennemsigtig styring af kostpriser i alle valutaer, hvor alle ændringer kan spores ned til mindste detalje. Med Warehouze får I mulighed for at arbejde med styklister, variantstyring, fordeling af fragt, gebyrer og andre omkostninger på jeres indkøbsordrer, samt meget mere.
 

Warehouzes primære mål 

Vores primære mål er at gøre lager- og indkøbsstyring, så simpel og effektivt som muligt, så du sparer mest muligt tid. Vi ønsker at give dig et komplet og legende let system til styring af dit lager, så du kan reducere både omkostninger samt tidsforbrug og fokusere på, at sælge mere i din shop i stedet. 

 

Teamet bag Warehouze er en del af Zignifikant, som har mere end 15 års erfaring fra den administrative/finansielle verden.

 

Siden 2013 har vi udviklet på applikationer til lagerstyring og aflevering af data mellem systemer. Vi har derfor stor erfaring med at automatisere administrative opgaver. 
 

Sådan kommer du i gang

Nedenstående guider dig igennem opsætningen af integration mellem Warehouze og din webshop:

1.    Først skal du tilmelde dig Warehouze her
2.    Du logger ind i Warehouze > klikker på menupunktet ”Account”
 
3.    Klik på tandhjuet ved ”Integrations”
4.    Vælg ”Create new Integration”
5.    Klik ”Connect” ved Smartweb
6.    Indsæt dit API brugernavn og adgangskode
7.    Integrationen er nu sat op og der bliver overført lagertal fra Warehouze til Smartweb 
  


Support

SmartWeb supporterer ikke denne integration - men det gør Warehouze

.
Yderligere information om integrationen: https://warehouze.io/

Udgivet af:
Warehouze

 

Pris:
Prøv gratis i 30 dage
Se priser her

 

Support:
Warehouze

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!