POS ONE

Et skræddersyet abonnementsbaseret salgssystem, der kan tilpasses alle brancher

Med denne app har POS ONE i samarbejde med IEX gjort det nemt at integrere et salgssystem med din webshop.

Med denne direkte integration mellem din webshop og salgssystemet fra POS ONE får du, alle de muligheder du har brug for i forbindelse med ekspeditionen af dine kunder.

 

Fordele der kan fremhæves ved integration med POS ONE:

  • Komplet system der sammenkobler webshop, kassesystem og eventuelt regnskabssystem.
  • Sikker og optimal dataoverførsel mellem systemer.
  • Lagerstatus opdateres løbende.
  • Dashboard så du kan følge dataoverførsler og få bedre indsigt
  • Tilpasset integration til netop din webshop.

 

Sådan fungerer integrationen

Med denne integration har du mulighed for forskellige opsætninger – også kaldet flows. Valg af opsætning/flow afhænger af, hvilke systemer der skal tale sammen, samt hvilket system der er hovedkilde for dine data. 

 

Du kan få et overblik over de forskellige flows her. 

 

 

Grundlæggende foregår der en synkronisering af data mellem f.eks. webshop og salgssystem. Derved vil lagerbeholdning altid være opdateret, hvad enten der ekspederes fra salgssystemet eller fra webshoppen.

Såfremt du har brug for at koble et regnskabssystem på, som skal være hovedkilde for varer og lager, foregår synkroniseringen også realtime, således at alle data altid er opdateret med f.eks. nye varer, lagerbeholdning og eventuelle stregkoder.

 

For at komme i gang med integrationen til POS ONE skal du blot kontakte dem på telefonnummer 70 22 13 15 allerede i dag.

 

Derefter styrer de processen hele vejen fra grundig behovsanalyse til installation og kursus som indeholder:

  1. Grundig behovsanalyse – online eller onsite.
  2. Komplet løsningstilbud på den fulde integration, hardware, installation og kursus
  3. Opsætning og indlæsning af varekartotek i fællesskab
  4. Aktivering og test af vareflow.
  5. Online eller onsite levering og installering.
  6. Gennemgående kursus af samtlige funktioner.
  7. Opfølgning på succeskriterier efter aftalt driftsperiode.

 

POS ONE laver ”single point of contact” support, hvilket vil sige at alle systemer supporteres af POS ONE egne supportere.

 

Udgivet af:
POS ONE

Pris:
POS ONE


Support:
POS ONE

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!