Heyloyalty

Vi gør kompleks e-mail marketing nemt

Heyloyalty – e-handel i fokus

Tjen flere penge og spar mere tid med dine nyhedsbreve. Heyloyalty er skræddersyet til dig, der vil have mere ud af din mest kosteffektive e-commerce kanal - e-mailen.

 

 


Hvordan styrker Heyloyalty din forretning og kommunikation?

Uden der går buzzword-bingo i den, så har vi fuld fokus på e-commerce. Det betyder at vi har sat os fuldstændigt ind i hvordan vi kan understøtte dit salg og din kommunikation for at skabe købeglade kunder. Dem, der kommer igen og igen, fordi du sender relevant indhold til dem på det tidspunkt, de har brug for det. Det er essensen.
 

Er det let at komme i gang?

JA! Med et minimum af viden kan du sætte dine nyhedsbreve op. Du er samtidig pænt pakket ind af support og onboardingflowet, der sikrer du kommer godt i gang og får glæde af systemet fra dag 1.

Heyloyalty er super brugervenligt og intuitivt (siger kunderne). Det vil du bl.a. opleve med drag and drop-editoren, måden strukturen er skruet sammen på – og med de mange håndtag du kan rive i.

 

Kan jeg både bruge e-mails og sms´er?

Præcis. Og du kan også bruge dem på tværs og i samspil med hinanden. Sms´en er i øvrigt et stærkt supplement i kommunikationen. Budskabet er let af afkode, leveringen er på ca. 98% og sms´er åbnes typisk med det samme. 

 

Lav produktnyhedsbreve på 2 min. med Produktfeed feature

Har du prøvet at sætte produktnyhedsbreve manuelt op, vil din begejstring ingen ende tage med denne feature. Med produktfeedet overfører du automatisk billeder, tekster, priser m.m. direkte fra din webshop. Og designet tilpasses let så det ligner din webshop. Samtidig er det pærelet at ændre i produkternes rækkefølge, antal m.m. Det er let, smart og effektivt.

 

Winback buyers og en lang række andre triggere giver sort bundlinje

Mange har fokus på at skabe leads, men der er massiv forretning i at holde på de kunder, der i forvejen har købt hos dig eller vist interesse. Brug de mange triggers der fx lader dig kommunikere til dem, der ikke har købt i eks. 60 dage. Det virker.

Hvilke informationer udveksles og hvordan virker integrationen?

Vi synkroniserer en lang række data, som du kan flette ind i din kommunikation med den enkelte kunde. Ud over standardfelter som fornavn, efternavn, postnummer, e-mail, mobilnummer og fødselsdato, har du (selvfølgelig) også adgang til:

  • Ordredata
  • Tabt kurv-funktionen
  • Winback buyers - dvs. kunder, der ikke har købt i en periode
  • Produktfeed (til produktnyhedsbreve gjort let)
  • E-mail flows (velkomst, fødselsdag, køb...)
  • Segmentering (baseret på adfærd og historik)

 

Du kan segmentere og sende til de kunder, der kun har købt én gang. Dem, der aldrig har købt. Dem, der ikke har købt de sidste tre måneder. Det er super værktøj til at skabe winback.

 

Udover købsdata synkroniserer vi fx også:

  • Tilmeldte brugere fra din webshop (opret, redigér og slet)
  • Frameldinger
  • Adfærd på din webshop

 

Key features

Du kan glæde dig til masser af funktioner, der skaber salg og winback:

  • Tabt kurv (abandoned basket) der får kunder der har forladt en indkøbskurv tilbage til købsflowet
  • Produktfeed – produktnyhedsbreve lavet på 2 min.
  • Google Analytics udvidet med dyb indsigt i trafik og adfærd – og viden om du tjener på dine kampagner
  • ’Alt i ét system’ – du får ingen overraskelser over moduler, du har brug for, men som ikke var med fra starten. Heyloyalty indeholder en stor vifte af muligheder som standard
  • A/B splittest på emnelinje, afsender, tidspunkt OG indhold

 

Produktanbefalinger baseret på kundeadfærd

Via integrationen med RaptorSmartAdvisor opsamler vi kundeadfærd på din webshop eller dit website. Det giver dig slagkraftige data, du bruger til at sende målrettet og rekommanderet indhold baseret på den enkelte modtagers adfærd. Når produktanbefalingerne først er sat op, kører det fuldautomatisk – og er ekstremt effektivt.

Bemærk: Produktet er tilkøb (som det eneste i Heyloyalty).

 

Hvilke kunder bruger Heyloyalty i dag?

På kundelisten finder du fx Sport 24, Bahne, Bog & idé, Hjem-IS, Take Offer, Davidsen.dk, Bertoni, Santander Consumer Bank og mange andre. De er alle med til at holde os til ilden inden for e-handel. Men vi har også masser af glade, men knap så store kunder, som lever godt men en smule mindre kendte – endnu...

 

Hvem har udviklet Heyloyalty?

Folkene bag Heyloyalty har arbejdet med e-handel, nyhedsbreve og kundeklubber siden 2002. Mere end 300 kundeklubber og mio. (mia.) af mails og sms´er har dannet fundamentet for et af markedets stærkeste e-mail marketingværktøjer. Og vi er nærmest kun lige kommet i gang med 3. generation af firmaets værktøj.

Det er meget nemt at benytte denne app, da den allerede er installeret i din webshop. Du skal blot tage den i brug!

 

Sådan gør du

1) Log-in på din webshop

2) Klik på Moduler i højre side

3) Klik på Heyloyalty

 

For at tilføje en DKIM record til dit domæne i SmartWeb, gå til:

  1. Kontrolpanel > Sprog og domæner > Domæner > Bestil DNS ændring
  2. Udfyld e-mail feltet: "E-mail til bekræftelse"
  3. Angiv DKIM recorden i feltet: "Angiv ændringer til DNS"
  4. Tryk derefter på den blå knap: ”Ja tak, bestil DNS ændring”

 

Guide: 

Denne guide hjælper SmartWeb-kunder gennem seks vigtige punkter i Heyloyalty. Læs guiden her

 

Har du brug for hjælp?

De søde og kompetente mennesker Heyloyaltys Customer Succes Team griber dig via mailen, telefonen eller chatten. Og så snakker de dansk. De hjælper dig med stor fornøjelse. Ring til dem på telefon 87 300 399.

Priser


Se fuld oversigt over priser hos Heyloyalty

Udgivet af:
Heyloyalty

Pris:

Gratis (Freemium-konto – max 1.000 mails pr. mdr. og max 200 kontakter)

Har du brug for mere? Øvrige priser

 

Support:
Heyloyalty

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!