Sådan fungerer integrationen
Med IEX integrationen mellem SmartWeb og Dinero, kan du se frem til at spare masser af tid på helt unødvendigt tastearbejde i Dinero.
Integrationen sender maskinelt dine ordrer, varer og kunder fra shop til regnskab - så er det nemlig slut med dobbelt indtastning.
Med dette setup får du en optimal arbejdgang med et minimum af spildtid, som du i stedet kan anvende til at vækste din forretning.
- Automatisk overførsel af ordrer, varer og kunder
- Let bogføringsprocess
- Et farvel til kedeligt tastearbejde
Det kan du med IEX
I IEX dashboard’et er du i førersædet og kan selv justere alle indstillinger på integrationen. Her kan du også løbende holde øje med alle de ordrer, du sender over til Dinero og få det store overblik via IEX graf-visningen over dine overførsler.
- Overfør produkter til Dinero*
- Automatisk bogføring med ét klik
- Vælg selv de ordre stadier du ønsker at overføre til Dinero
- Udsend automatisk faktura mail til dine shop-kunder
- IEX står til rådighed med assistance til special opsætninger
*Kræver min. IEX Standard abonnement.
Se en korte video
Sådan kommer du i gang
Her kan du læse, hvordan du på kort tid kommer i gang med IEX integration mellem din SmartWeb webshop og Dinero.
Bestillingsprocess
- Foretag din bestilling af din Dinero integration hos IEX
- Vælg det abonnement, der passer til din webshop
- En IEX medarbejder står for komplet oprettelse af din integration
- Herefter tester og klarmelder IEX din integration
- Aktivering af din integration
Så snart din Dinero integration er klarmeldt og aktiveret, kan du se frem til at få overført ordre og kundedata mellem SmartWeb og Dinero ganske automatisk.
Ønsker du at overføre produkter fra webshoppen til Dinero, kan dette også opsættes.
Bestilling foretages hos IEX her.
Support
IEX supporten står parat med vejledning på mail, chat og telefon.
Få mere information hos IEX eller skriv en besked til support@iex.dk
IEX står klar med hjælp og dialog om den rette løsning til din virksomhed.