DdD

Med IEX integrationen til DdD er din SmartWeb shop forbundet til dit kasseapparat

Sådan fungerer integrationen

Med IEX integrationen til DdD er din SmartWeb shop forbundet til dit kassesystem. Det betyder, at dine produkter og dit lagerantal i kassesystemet automatisk bliver synkroniseret med din SmartWeb webshop. Det sparer dig en stor mængde tid på manuel indtastning, og du undgår tastefejl.

Fordele med integrationen:

  • Lagerstatus, på produkter, sendes automatisk fra SmartWeb til DdD
  • Lagerantal oprettes og redigeres i DdD og varedata sendes automatisk tilbage til din SmartWeb webshop
  • Dine arbejdsprocesser automatiseres

 

Det kan du med IEX

IEX dashboard’et gør det muligt at opsætte din integration, så den matcher dit workflow. Her kan du rette alle indstillinger, og med logs og grafer får du en let og overskueligt indsigt i den data, du overfører.

  • Aktivér selv auto-bogføring
  • IEX teamet står klar med support og hjælp til special opsætning

 

Se præsentationsvideo:

 

Denne guide fortæller, hvordan en bestilling af en IEX integration til DdD foregår.

Bestillingsflow

  1. Du bestiller integrationen ved IEX
  2. Vælg det abonnement, der matcher din virksomhed
  3. En IEX medarbejder opsætter integration for dig
  4. Din integration konfigureres og testes
  5. Aktivering af din integration

Bestil hos IEX her.

Hjælp og vejledning

IEX er klar med hjælp og vejledning på mail, chat og telefon.

Læs mere ved IEX eller send en mail til support@iex.dk

IEX tager gerne en snak om det bedste setup til din forretning.

Udgivet af:
IEX

 

Pris:
IEX

 

Support:
IEX

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!