Blog

Blog

Nyt samarbejde med ePay gør betaling nemmere

oprettet d. under Opstart af webshop, Nyt i SmartWeb | Antal Læsninger: 4306

Nyt samarbejde med ePay gør betaling nemmere

Nemmere og hurtigere at modtage betaling online

Vi er glade for at kunne præsentere et nyt samarbejde med ePay, som for nylig er blevet en del af den nordiske betalingskoncern Bambora.

 

Dette betyder at online betaling er blevet nemmere og hurtigere.

  • Du skal sende en samlet ansøgning og betale én samlet ydelse.
  • Du kan modtage online betaling efter 3-5 dage.

 

Dette gør det generelt nemmere, at drive e-handel og gør betalingsmarkedet mere overskueligt, uanset om du er en international virksomhed eller en nystartet iværksætter. Det skal ikke være svært og tidskrævende at komme i gang med at modtage betaling, fordi det er essentielt for erhvervsdrivende.

 

Se videoen herunder, der forklarer den nye betalingsløsning med udgangspunkt i en ny kunde.

 

 

Hvordan kommer jeg videre?

Den nye betalingsløsning med ePay leveres direkte igennem SmartWeb, som også supporterer løsningen, hvilket betyder at man slipper for at ringe flere steder.

 

Hvis du ikke har ePay allerede, så skal du logge ind i SmartWeb administrationen og vælge Mit abonnement > tillægsmoduler. Det er vist herunder.

 

 

Hvis du allerede har ePay, men vil gøre det nemmere ved at samle alt et sted, så skal du gøre følgende:

  • Skriv e-mail til epay@partner.eu og bed dem flytte din konto og fakturering til support@smartweb.dk
  • Du må gerne cc support@smartweb.dk.
  • Emailen skal inkludere domæne, CVR og evt. indløsningsaftale.
  • Den næste faktura du får vil være fra SmartWeb.

 

Læs mere ePay betalingsmodulet her.


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!