Blog

Blog

Gør dit fysiske salg smartere med SmartWeb POS

Oprettet d. under Opstart af webshop, Salg og markedsføring, Trends og inspiration | Antal Læsninger: 3006

Gør dit fysiske salg smartere med SmartWeb POS


SmartWeb POS er en håndsrækning til alle små og mellemstore virksomheder, som har fysisk salg og ønsker et simpelt og nemt kassesystem! Med kun få klik er SmartWeb POS installeret og klar til at blive åbnet i din foretrukne webbrowser på din egen computer, tablet eller mobil. Med SmartWeb POS ved hånden er du klar til at ekspedere dine kunder hurtigt og professionelt i din butik, til en messe eller et kundemøde. 

 

Et simpelt og nemt kassesystem

SmartWeb POS er et simpelt og brugervenligt kassesystem, der gør det nemt for dig at sælge dine varer ved fysisk salg. 
 

For at du kan ekspedere dine kunder så hurtigt og professionelt som muligt, har vi kortet købsprocessen via SmartWeb POS ned til kun 2 trin: Via det flotte og intuitive produktbibliotek på fx din iPad, klikker du på de varer, du vil sælge. Et klik og de bliver tilføjet i indkøbskurven. Derefter vælger du, om kunden vil betale med kontanter, kreditkort eller MobilePay. Du har så mulighed for at udskrive eller sende kvitteringen til kunden via e-mail. Til slut kan du nemt indsamle kundernes e-mailadresser og bruge dem i dine e-mail marketing kampagner. 

LÆS MERE OM SMARTWEB POS


SmartWeb POS vil lette din arbejdsdag

Hvis du har fysisk salg i butik, til messer, kundemøder eller over telefon, så vil SmartWeb POS med garanti lette din arbejdsdag! 

 

SmartWeb POS er webbaseret, hvilket vil sige, at du bare åbner det i din webbrowser på din egen computer, tablet eller mobil. Du skal altså ikke ud og købe et stort og dyrt kasseapparat. Så længe du har adgang til internet, så kan du altså have SmartWeb POS med på farten og håndtere et hurtigt og professionelt salg – hvad enten det er til et kundemøde, en messe eller en pop-up shop! 

 

SmartWeb POS kommer også virkelig til sin ret, hvis du har B2B-salg. Her vil du kunne modtage din første ordre via SmartWeb POS på din tablet eller mobil, når du er ude hos kunden til et salgsmøde. Fremover vil de selv kunne gå ind og genbestille varer via deres B2B-login. Smart, ikke?

 

Det tager kun 5 minutter for dig at komme i gang med SmartWeb POS. Da det er et webbaseret add-on til din SmartWeb webshop, så springer du al tidskrævende installation over. Der er tale om en plug-and-play løsning, hvor du bare slår SmartWeb POS til i din webshop – og så er du klar til fysisk salg!

 

Endnu en cool feature ved SmartWeb POS er, at det er 100 % integreret med din SmartWeb webshop, da det er ét og samme system. Bobby Thygesen, der er partner i SmartWeb, siger:

 

”Det fedeste ved vores SmartWeb POS er, at vores kunder ikke skal tænke på at integrere to systemer. Her er de allerede integreret, da de begge er bygget på det samme system. Priser, rabatter, produkter, lagerantal, kunder og salg synkroniseres altså automatisk mellem din SmartWeb webshop og SmartWeb POS. Det vil spare vores kunder for en masse manuelt ekstra-arbejde!,” siger Bobby Thygesen. 
 

 



LÆS MERE OM SMARTWEB POS


SmartWeb POS – en mulighed for multichannel

Da din SmartWeb webshop og SmartWeb POS er 100% integreret og bygger på det samme system, så vil salget til en kunde blive registreret begge steder. Handler kunden på din webshop, så vil kundens oplysninger og salgshistorik også kunne søges frem på SmartWeb POS. 

 

Det vil sige, at du har mulighed for at få et multichannel-flow, hvor du kan:

  • Vælge kunder, der har handlet hos dig tidligere – både via webshop og POS
  • Se kunders tidligere ordrer eller mest købte produkter
  • Lav hurtig genbestilling baseret på din salgshistorik til kunden

 

Hvad kan SmartWeb POS ikke?

SmartWeb POS er et simpel og ikke-avanceret kassesystem. Ønsket med SmartWeb POS har hele tiden været at lave en light-version af de store, avancerede POS-løsninger, som mange af vores kunder har efterspurgt. Partner i SmartWeb, Rasmus Graversen, siger: 

 

”For os handler det om at hjælpe nogle af vores mindre kunder godt på vej med deres fysiske salg. Mange af dem har ikke råd og behov for et stort, avanceret system. Med SmartWeb POS gør vi det muligt for små og mellemstore virksomheder at håndtere fysisk salg på en professionel måde, der letter deres arbejdsdag betydeligt. De kan nemt komme i gang og til en pris, hvor de fleste kan være med”, siger Rasmus Graversen.  

 

Da SmartWeb POS er et simpelt POS-system, betyder det også, at det har visse begrænsninger: 

  • SmartWeb POS er webbaseret og kræver derfor, at du har adgang til internet
    Det er vores overbevisning, at de fleste har adgang til internet alle steder i dag. Hvis du ikke har adgang til wifi, så kan det løses ved at bruge et simkort eller mobilt bredbånd til din tablet eller computer. 
     
  • I SmartWeb POS kan du ikke parkere et salg
    I nogle POS-systemer kan man parkere et salg, hvis du skal gå fra kasseapparatet – så en anden ekspedient bruge kassesystemet i mens. Det kan du ikke med vores POS.
     
  • SmartWeb POS er ikke egnet til restauranter
    I SmartWeb POS kan du altså ikke holde styr på borde, og hvad de forskellige borde bestiller
     
  • Integration til POS hardware
    Lige nu vil du manuelt skulle åbne pengeskuffen, hvis du har sådan en. Der er altså ikke en integration i SmartWeb POS, der gør, at pengeskuffen åbner automatisk.
    Du vil også selv skulle indtaste beløbet på din betalingsterminal – vi arbejder dog på at lave en integration, så beløbet automatisk bliver sendt fra POS til betalingsterminal. 


Det er vigtigt, at du gennemgår de ovenstående begrænsninger og tager dem med i dine overvejelser, når du skal vælge om SmartWeb POS kunne være noget for dig. 

Har du en stor virksomhed, og har du brug for mange tilpasninger til dit POS system? Så vil vi anbefale, at du tager et kig på, hvad vores dygtige POS-partnere kan tilbyde dig: iPOS, FlexPOS, POS ONE, Amero. 

SmartWeb POS er ikke en erstatning til disse systemer, men det udfylder dog nogle behov, som flere af vores mindre kunder har efterspurgt. Behov som ikke allerede opfyldes af andre systemer. 

 

Få SmartWeb POS til en fordelagtig opstartspris

Bestil inden 31/12 og få SmartWeb POS til en god pris!

 

Alle priser er ex. moms. Rabatten gælder de første 6 måneder af dit abonnement og skal købes inden 31.12.2017.

 

LÆS MERE OM KAMPAGNEN


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!