Blog

Blog

Brug dine kunders køb til at skabe automatisk mersalg og bedre bundlinje!

oprettet d. under Salg og markedsføring, Trends og inspiration, Nyt i SmartWeb | Antal Læsninger: 6241

Brug dine kunders køb til at skabe automatisk mersalg og bedre bundlinje!

Vi har for nylig lavet en integration til Heyloyalty, der giver dig en hel masse muligheder for at kommunikere intelligent gennem e-mails. Fx kan du gennem Heyloyalty sende mails til de kunder, der ikke har købt hos dig i fx 60 dage, du kan sende mails til dem, der forlod din kurv uden at købe og lave produktnyhedsbreve på få minutter.

 

Brug dine kunders køb til at styrke købsoplevelsen

Vores integration til danske Heyloyalty – et af markedets stærkeste e-mail marketingværktøjer til e-commerce - betyder, at alle relevante ordredata flyder frit i mellem de to systemer. 

 

Normalt formår de fleste e-mail marketingværktøjer kun at flette og segmentere stamdata i kommunikationen. Dvs. navn, bopæl m.m. Du sender dermed ’kun’ kampagner baseret på, hvad du finder vigtigt, og hvad du kan segmentere dig til. Det er dog altid meget mere interessant at læse indhold, der er tilpasset os som individer og som fx tager udgangspunkt i, hvis Louise fra Odense eller Anders fra Aalborg eksempelvis:

  • Aldrig har købt
  • Kun har købt én gang
  • Hvis de har købt mere end en gang, men mindre end fem gange
  • Hvis de har købt +5 gange

 

Men det kan du med Heyloyalty! Du kan dermed helt automatisk sende aktiverende triggermails uden at røre en finger. Triggers, der vel at mærke har en konverteringsprocent til køb på ofte 10-15%!

 

Hvilke data synkroniseres fra min webshop – og hvad kan jeg bruge dem til?

Det er ikke småting din SmartWeb webshop sender videre til Heyloyalty, som både lader dig sende kampagner, hvor du selv vælger tidspunkt, segmenterer, fletter indhold og stamdata ind m.m., - og samtidig giver dig mulighed for at bruge triggers, der tjener penge til dig, mens du laver andre ting.

 

Du får bl.a. glæde af:

  • Ordredata – info om kundernes køb som gør kommunikationen højrelevant til den enkelte
  • Tabt kurv – send mail til kunder, der har forladt en kurv i din webshop uden at købe
  • Winback buyers – gen-aktivér kunder, der ikke har købt i en periode. Brug fx dato for sidste køb
  • Produktfeed – lav produktnyhedsbreve på få minutter med indholdet fra din webshop
  • E-mail flows – byd kunderne velkommen, send dem en fødselsdagshilsen og mails/sms´er baseret på deres køb i din webshop
  • Segmentering – brug din viden om kundernes handlinger og historik i webshoppen og send til udvalgte segmenter

 

Du får populært sagt en masse lavt hængende frugter forærende i din markedsføring, der sætter fart på din forretning. Du giver samtidig dine kunder en forbedret købsoplevelse, fordi de får vedkommende indhold tilsendt via dynamiske mails og sms´er.

 

Manglende tid = webshopejerens daglige udfordring

De fleste webshop-ejere har ofte svært ved at få tiden til at slå til. Det kender du givetvis også fra din egen hverdag. Indkøb, lagerstyring, regnskab, markedsføring osv. – kasketter er der nok af. Og mange er udfordret, når det kommer til at kommunikere relevant – og ikke mindst udnytte de mange tekniske muligheder, der ligger for dine fødder, fordi kalenderen er fyldt med andre også vigtige opgaver.

 

Heyloyalty er din genvej

Med din SmartWeb webshop i din ene hånd og med det brugervenlige e-mail marketingværktøj Heyloyalty i den anden, får du foræret masser af ’genveje’. Det er let at oprette, segmentere og sende dine kampagner. Let at lave remindere, triggers og tracke på resultaterne. Samtidig holder vi dig i hånden fra starten, så du kommer bedst muligt i gang og oplever værdi før, under og efter.

 

Lav produktnyhedsbreve på to minutter

Hvis du normalt sender produktnyhedsbreve, du har lavet manuelt, får du her en fantastisk nyhed:

På få minutter sætter og fletter du produkter, billeder, priser etc. ind helt automatisk i dit nyhedsbrev. Du sparer masser af manuelt arbejde og minimerer fejl, fordi indholdet trækkes direkte fra din webshop via de produktfeeds, som du allerede har i din webshop. Designfriheden er stor, så du kan tilpasse stylingen til det look, dine kunder kender fra webshoppen. Det er pærelet! Herunder kan du se, hvordan systemet ser ud: 

 


Opret en gratis Freemium-konto – dine data og lister bliver overført automatisk

Vil du selv prøve kræfter med Heyloyalty, er det let i SmartWeb. Når du aktiverer kontoen, sørger vi samtidig for at overføre dine data og medlemmer.

Kontoen er en såkaldt Freemium-konto, og holder du dig under 1.000 mails/måned, har du den gratis for evigt. Også selvom du har adgang til muligheder, der for blot få år siden ville have kostet sekscifrede beløb.

 

Sådan får du Heyloyalty

Login i din webshop. Klik på ’Moduler’ > ’Heyloyalty’. Så er du klar til at skabe automatisk mersalg og bedre bundlinje! Du er altid velkommen til at kontakte Heyloyaltys kundeservice på telefon 87 300 399 - de hjælper dig gerne i gang!


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!