SmartWeb POS

Vores simple og brugervenlige kassesystem

Fysisk salg på den smarte måde!

Ekspedér lynhurtigt dine kunder i butik, til messer, over telefon eller til salgsmøder med vores kassesystem SmartWeb POS. Det er webbaseret og fuldintegreret med din SmartWeb webshop. Få klik og SmartWeb POS er installeret! 
 

Hvorfor skal du vælge SmartWeb POS?

SmartWeb POS er for dig, der ønsker et simpelt og nemt kassesystem

  • Ingen specialudstyr påkrævet
  • Klik og installér SmartWeb POS på få minutter 
  • 100 % integreret med din SmartWeb webshop – pris, produkter, lagerantal, kunder og salg synkroniseres automatisk
  • Webbaseret – brug kassesystemet SmartWeb POS på din mobil, tablet eller computer
  • Kun 199 kr. mdr. – intet oprettelsesgebyr 
  • Gratis, dansk support
     

Se alle funktioner under fanen "Funktioner" i toppen af denne side. 
 


Hvad er SmartWeb POS?

SmartWeb POS er et brugervenligt kassesystem, der gør det nemt for dig at sælge dine varer fx i butik.

Købsprocessen sker i kun 2 trin: Vælg de varer, du vil sælge via det flotte og intuitive produktbibliotek og modtag betaling med kontanter, kreditkort og MobilePay. Udskriv eller send kvittering til kunden via e-mail.

Du kan nemt indsamle kundernes e-mailadresser og bruge dem i en e-mail marketing kampagne, der får kunderne til at vende tilbage til dig. 

 

 

Se SmartWeb POS live!

 

Vil du se og opleve kassesystemet SmartWeb POS live? Med vores demo-version har du mulighed for at se og afprøve SmartWeb POS! 
 

Følg linket: pos.smartweb.dk

 

Hvornår skal du vælge en af vores POS-partnere?

Har du en stor virksomhed, og har du brug for mange tilpasninger til dit kassesystem? Så tag gerne et kig på, hvad vores dygtige POS-partnere kan tilbyde dig: iPOS, FlexPOS, POS ONEAmero

Alle funktioner i SmartWeb POS

Få et hurtigt overblik over alle de effektive funktioner, vi tilbyder gratis med vores kassesystem SmartWeb POS:
 

Produkter

  • Produktbilleder

  • Organiser produkterne i kategorier
  • Søgefunktion – find hurtigt produkter i større biblioteker
  • Produktvarianter
  • Specialvisning af produkter – vælg hvilke produkter, du vil vise på POS
  • Understøttelse af stregkodescanner
  • Pris pr. enhed, kg, time eller anden brugerdefineret enhed
  • Import/eksport af produktoplysninger fra Excel
  • Tilføj rabatter på bestemte produkter
  • Tilføj rabatter på hele indkøbskurven
  • Tilføj kontant rabat – giv kunden rabat nu og her på den aktuelle ordre
  • Lagerlokationer – understøtter lagerlokationer

Fordele

  • Brugervenligt – moderne design baseret på best practices 
  • Kvikkøb – optimeret købsflow, så du kan betjene kunder lynhurtigt
  • 100% synkroniseret – lagerantal, rabatter og produkter er altid synkroniseret 
  • Webbaseret – kræver ingen specialudstyr eller installation
  • Alt-i-en-POS – POS og webshop i samme løsning
  • Tilføj nemt flere butikker (multishop)
  • Mulighed for at indstille SmartWeb POS til selvbetjeng

 

Multichannel

  • Vælg kunder, der har handlet hos dig tidligere – både online eller i butik
  • Se kunders tidligere ordrer eller mest købte produkter
  • Lav hurtig genbestilling baseret på din salgshistorik til kunden

Kunder

  • Tilføj nemt nye kunder
  • Indsaml kundekontaktoplysninger
  • Eksporter alle kontaktoplysninger til Excel

 

 

Ordrehistorik

  • Fulde og delvise refunderinger (kort eller kontant)
  • Modtag returvarer med SmartWeb POS
  • Eftersend ordren – brug leveringsmetoder fra din webshop
  • Gennemse og søg blandt alle ordrer, der nogensinde er foretaget
  • Eksporter liste med ordrer til Excel

Salgsdata

  • Se salgsrapporter pr. dag eller måned
  • Få sendt data direkte til dit økonomisystem fx e-conomic
  • Eksporter daglige og månedlige rapporter til Excel
  • Se de bedst sælgende produkter pr. dag, uge eller måned
  • Se antal ordrer og gennemsnitlig værdi pr. dag, uge eller måned

 

Betaling

  • Tag i mod kontantbetaling
  • Modtag kreditkort – kræver at du har indløsningsaftale til butik

Integration af tilbehør

  • Stregkodescanner – scan produkter ind på kassen
  • Printere (bonprinter og almindelig printer)  

 

Kvitteringer

  • E-mailkvitteringer inkl. mulighed for at sende igen
  • Kompatibelt med LAN- og Bluetooth-printere
  • Print kvittering på bonprinter eller almindelig printer

Tilbehør uden integration

  • Pengeskuffe – du skal selv trykke på en knap, så skuffen åbner
  • Betalingsterminal – du skal selv indtaste beløb

 

Personale

  • Opret seperate konti for hver medarbejder med begrænset adgang
  • Hurtigt brugerskift
  • Salg bliver registreret pr. medarbejder

Support

  • Gratis, dansk og ubegrænset telefonsupport
  • Gratis, dansk og ubegrænset e-mailsupport
  • Få statusoplysninger om SmartWeb POS

 

Sikkerhed

  • Automatisk backup af alle data, der er gemt i SmartWeb POS

Kompatibilitet

  • SmartWeb POS er tilgængeligt på PC eller MAC, der bruger moderne browsere

Hardware til SmartWeb POS

Der er ikke noget specialudstyr påkrævet for at bruge SmartWeb POS. Da det er webbaseret, kan du bruge det på din egen computer, tablet eller mobil.

Der kan tilkobles forskelligt hardware til SmartWeb POS:

 

  • Stregkodescanner
    Scan dine produkter ind på kassen (kræver du har indtastet EAN numre i din shop). Vi har selv brugt "Socket Mobile series 7 scanner", som egner sig rigtig godt til iPad. Der kan også sagtens bruges andre scannere.

 

  • Betalingsterminal
    Tag imod kreditkortbetaling. Lige nu vil du selv skulle taste beløbet ind på betalingsterminalen, men vi er pt. i gang med at samle inputs ift. om der er efterspørgsel nok på en automatisering af dette - så beløbet automatisk sendes fra SmartWeb POS til betalingsterminalen.

 

  • Pengeskuffe
    Modtag kontanter og opbevar dem sikkert. Du vil selv skulle åbne pengeskuffen manuelt, så det er vigtigt, at du vælger en model, som kan det.

 

  • Bonprinter
    Udskriv dine kunders kvitteringer. Du kan både bruge en almindelig printer eller en bonprinter. 

 

 

 

Sådan kommer du i gang

Login i din SmartWeb webshop og bestil SmartWeb POS. 

Gå til: Mit abonnement > Tillægsmoduler > SmartWeb POS > Tryk ’Bestil SmartWeb POS
 

Når du har købt SmartWeb POS, så åbner du det på følgende måde: 


Login i din SmartWeb webshop > I administrationen klikker du på "Se min løsning" øverst i højre side > Klik på POS 

 

 

Manual

Læs denne manual, der tager dig igennem de vigtigste funktioner i SmartWeb POS


Support

  • Gratis, dansk og ubegrænset telefonsupport
  • Gratis, dansk og ubegrænset e-mailsupport
  • Få statusoplysninger om SmartWeb POS

 

Ring til os på: +45 43 33 17 93 eller send os en e-mail: support@smartweb.dk 

Ofte stillede spørgsmål

 

1. Er SmartWeb POS integreret med min SmartWeb webshop?
Ja, de er 100% integreret, da de bygger på ét og samme system. Det vil sige, at dine priser, produkter, lagerantal, kunder og salg altid synkroniseres automatisk mellem din webshop og kassesystem. 

 

2. Kan jeg skifte medarbejder uden at logge ud? 
Ja, det kan du. Funktionen vil tillade dig at skifte medarbejder uden at skulle indtaste en adgangskode.

 

3. Kan jeg tilkøbe flere ”medarbejder logins” til SmartWeb POS? 
Nej, du kan ikke tilkøbe flere ”medarbejder logins” separat. Hvis du vil have, at flere medarbejdere skal kunne logge ind i kassesystemet, så skal du opgradere din pakke hos SmartWeb. I Basis får du 1 bruger, Plus 5 brugere og Professionel +15 brugere. 

 

4. Jeg har kun basis abonnement, kan jeg få SmartWeb POS?
Ja – det kan du godt, men du har meget begrænset muligheder. Med Basis-pakken har du fx kun 1 medarbejder login, du kan ikke tilføje en kunde eller rabatkode til din bestilling, og du kan heller ikke se forudgående bestillinger på dine kunder. 

 

5. Hvordan logger jeg ind i SmartWeb POS?
Det gør du via administrationen i SmartWeb. Når du er logget ind, så klikker du på ”Se min løsning” øverst i højre hjørne. Derefter klikker du på ”POS”.

 

6. Lagerstyring - hvordan fungerer det, når jeg styrer mit lager fra fx e-conomic?
Dette vil fungere på samme måde som det gør, når der oprettes en ordre på webshoppen: e-conomic synkroniseres med systemet og lageret opdateres.

 

7. Kan jeg lave rabat i procent i SmartWeb POS?
Nej, som det er nu, så kan du kun give dine kunder en prismæssig rabat fx fratrække 20 kr. fra prisen. 
 

8. Kan jeg se salgsstatikker fra SmartWeb POS? 
Ja, det kan du. Du kan se salgsrapporter pr. dag og pr. måned. Du kan se de bedst sælgende produkter pr. dag, uge eller måned. Du kan også se antal ordrer og gennemsnitlig værdi pr. dag, uge eller måned. 

 

9. Kan jeg bruge en stregkodescanner sammen med SmartWeb POS?
Ja, det kan du. Med en stregkodescanner kan du scanne produkter ind i kassesystemet. Det kræver, at du har indtastet EAN numre i din webshop. 

 

10. Kan jeg bruge SmartWeb POS uden adgang til internet?
Nej, da SmartWeb POS er webbaseret, så kræver det, at du har adgang til internet. Hvis du skal bruge kassesystemet SmartWeb POS på farten, kan du evt. indsætte et simkort i din tablet, eller du kan købe et mobilt bredbånd til din computer, så du altid er sikret internet og adgang til SmartWeb POS. 

Udgivet af:
SmartWeb

Pris:
199 kr. pr. mdr.


Support:
SmartWeb

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!