ePay

Modtag betaling i din webshop

Modtag kreditkort betaling med ePay

 

DET FÅR DU


Integration til ePay
ePay Betalingsmodul
Indløsningsaftale (gratis via Bambora)

 

 

For at modtage kreditkort betaling på din webshop skal du bruge et betalingsmodul (du får ePay) og en indløsningsaftale (du får Bambora). Derudover skal du bruge en integration mellem webshoppen og betalingsmodulet - det får du også med her.

OBS. For at benytte dette betalingssystem skal du have Advance eller Success webshop-pakken.
 

Sådan fungerer det

Når kunden betaler på din webshop, åbnes et nyt betalingsvindue (det vi kalder en betalingsgateway). Det er her kunden indtaster sine kreditkortinformationer. Ud over at være en betalingsgateway er ePay/ Bambora også indløser og sørger for pengeoverførslen til din bankkonto.

 

Korttyper

Bemærk, at ePay (Bambora) betalingsløsningen understøtter VISA/Dankort, men ikke rene Dankort, det kræver en udvidelse med en Nets aftale. Vi anbefaler, at du venter med en eventuel Nets aftale til senere, da kun omkring 3-5 % af transaktionerne kommer fra rene Dankort.

 

DU KAN TAGE IMOD


Visa/Dankort
Visa
Visa Electron
Maestro
MasterCard
Dankort (kræver udvidelse)
MobilePay (kræver udvidelse)
ViaBill

 

 

 

Fordele

Som SmartWeb kunde får du:

  • Gratis indløsningsaftale (Bambora)
  • Hurtig ekspeditionstid  (3-5 dage)
  • Mulighed for udvidelse med MobilePay
  • Mulighed for udvidelse med Dankort
  • Mulighed for udvidelse med ViaBill

OBS. For at benytte dette betalingssystem skal du have Advance eller Success webshop-pakken.


Sådan kommer du i gang

Hvis du ønsker betalingsløsningen fra ePay/Bambora, så kontakt vores salgsafdeling på telefon: +45 43 33 17 93 eller mail: salg@smartweb.dk


MobilePay & ViaBill

Hvis du gerne vil have MobilePay eller ViaBill eller på din webshop skal du logge ind i din ePay administration og bestille derigennem.

 

Indløsere

Denne betalingsløsning fungerer med en række forskellige indløsere:

  • Bambora (tidligere Euroline) - det er denne der er med i denne betalingsløsning
  • Elavon
  • Swedbank Card Services
  • Handelsbanken
  • Nets
  • Teller
  • Clearhaus

 

Alle andre indløsere end Bambora kan fungere med ePay betalingsmodulet, men du skal selv købe aftalen - direkte hos indløseren.


Brug for mere hjælp?

Vi har skrevet en guide til dig, der har brug for mere hjælp omkring betaling i din webshop.

 

Gå til guiden og få mere hjælp

 

Når du vælger at tilkøbe denne betalingsløsning, vil du kontaktet på mail af Bambora som er dem du skal oprette din indløsningsaftale igennem. De sender dig en mail med et boarding-link, og det er her din ansøgning til Bambora-indløsningsaftalen starter. Mailen vil komme fra e-mailadressen: salg.ecom@bambora.com eller sales.ecom@bambora.com.

 

I mailen vil der blive beskrevet hvordan forløbet for ansøgningen skal foregå, nogle betingelser, samt en del krav til jeres webshop. For at Bambora kan godkende indløsningsaftalen, skal din hjemmeside overholde nedenstående krav:

  • Forretningens navn, adresse, CVR-nummer og kontaktinformation (telefonnummer og e-mail).
  • Beskrivelse af de ydelser, der kan erhverves, inklusiv pris (med moms) og valutaangivelse.
    Valutakode benævnt DKK, SEK, NOK, GBP, USD eller EUR anvendes og påføres samtlige prisangivelser, eller som minimum den side, hvor kunden kan gennemse sin bestilling. Ved B2Bhandel må priserne gerne være angivet uden moms.
  • Kortlogoer for de kort, kunden kan betale med.
  • Leveringsbetingelser: Hvornår kan kunden forvente at modtage sin vare? Fragtomkostninger?
  • 24 måneders reklamationsret – evt. begrænset af holdbarhedsdato – gælder også brugte varer og skaffevarer, men ikke specialfremstillede varer, f.eks. varer med specielle mål eller indgraveret navn. Kunden skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, kunden har konstateret fejlen eller manglen.
  • 14 dages fortrydelsesret: Hvis en kunde anvender sin fortrydelsesret, skal forretningen tilbagebetale hele det beløb, som kunden har betalt, inklusiv forretningens forsendelsesomkostninger m.m. Det eneste, man kan kræve, er, at forbrugeren selv betaler egne forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen.
  • Hvornår bliver beløbet trukket fra kundens kort?
  • Kunden skal blive bedt om at oplyse adresse og telefonnummer, når ordren afgives.
  • Fortrolighedspolitik: Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet.
    Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge kundens navn, adresse, e-mailadresse, kreditkortoplysninger eller personlige data til nogen tredjepart uden kundens forudgående tilladelse.
  • Kunderne skal aktivt krydse af, at de har læst og accepteret handelsbetingelserne og eventuelle abonnementsbetingelser.
  • Virksomheden skal være registreret som ejer af domænet.
  • Alle links skal virke.

 

Hvis man har en virksomhed af selskabsformen IVS, oprettes aftalen med 10% Rolling Reserve. Det betyder, at 10% af omsætningen tilbageholdes i 180 dage og derefter udbetales løbende. Efter 6 måneder fjernes Rolling Reserve.

 

Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål til din indløsningsaftale, er du altid velkommen til at kontakte Bambora direkte på tlf.: 51 94 11 42 eller e-mail sea@epay.eu.
 

PRISOVERSIGT

Bambora transaktionsgebyr 1,45% på danske kort
  2,75% på udenlandske kort
  0,25 kr./betaling (først efter 250 betalinger)
MobilePay 49 kr./md.
  1 kr./betaling
Ekstra domæne 49 kr./md.
Fraud Fighter 0,3 kr./betaling
3DSecure 0 kr./md.
ViaBill 0 kr./md.
Priser er ex. moms  

Udgivet af:
ePay/Bambora

Pris:
Se priser


Support:
ePay/Bambora

 

OBS:
Kræver Advance eller Success webshop-pakken

ALTID FRI SUPPORT

Vi har mere end 100 hjælpevideoer, en god online manual og du har mulighed for
at ringe og skrive til os - gratis!